Selasa, 23 November 2010

Nasi Ayam Di Pagi Raya

cewah title aku xhenggat 2 .. yele cam dok di perantauan plak nak wat ayat cam2 .. hahaha .. okla n3 kali nie aku nak citer pasal nasi ayam di pagi raya aji ari2 .. malangnyer adik aku xsnap pic nasi ayam pon .. just snap pic ayam jer .. ermm .. hampeh tolll .. xlehla aku nak interpremkan kat dalam blog aku yang comey nie .. waaaaaaaaaaaaaaaaa .. adik nie sumer ko nyer pasal tau .. dahla kakak ko nie biler time makan sedap2 nie memang xhenggat nak amik pic sekeping pon .. ko plak snap pic laksa jer .. mentang2la ko yang request ..

xpele .. dengan itu aku bubuh pic nasi ayam yang sebelum nie aku wat ok .. sekurang2nyer terubat sikit ati aku nie .. hihihihi .. n resepinya still sama n korang sumer lehla refer kat cni ok .. :(

nie la nasi ayam before ni aku wat ...

0 ulasan:

Catat Ulasan