Khamis, 4 November 2010

Windu Sangat2

tibe2 aku ter feeling jap .. windu sama ibu, adik, seha, nuai, makwe(panggilan untuk nenek) .. ngah dengar lagu2 jiwang leh plak teringat kat mereka sumer .. pelikkan ?? yele orang feeling laen aku plak feeling ke laen .. waaaaa.. rasa mau balik melaka skunk jugak n jumpa sumer sekali ..

biler bayang2kan muka mereka sumer2 leh menitis air mata aku beb .. nie pon ngah wat n3 nie air mata aku leh menitis .. sedih .. bau jer jumpa raya ari2 tapi windu cam setahun xjumpa mereka sumer .. bak kata ibu n mak aku nie manje sikit .n ati kecik cepat sangat tersentuh .. yeker ?? btl .. xtipu .. mR.hubBy pon cakap cam2 .. coz aku nie mudah menangis .. kalu menangis air mata berjurai-jurai ..lagi2 orang yang aku sayang marah aku or cakap something yang wat aku terasa .. huhuhuhu

nak2 skunk nie aku ngandung .. lagila mudah tersentuh .. janganla bby dalam peyut aku sama cam aku .. means manjer .. hahahaha .. xpele mama n abah sentiasa sayangkan bby .. n skunk nie ngah menunggu untuk aku melahirkan bby yang pertama dalam family aku .. cucu yang sulung untuk family belah aku .. cicit yang 2nd untuk makwe n pakwe ..

muka2 orang yang aku windu sangat termasuk mR.hubBy (yang nie ari2 windu .. balik keje mesti peluk lama2 .. windu punya kes)

 nie mR.hubBy pic time belum kahwin...hihihihi
my love mom..muahhh
nenek ku cayunk...makwe...
adikku yg ske melaram skunk nie...
nuai...lani xnak aku peluk..malu konon
nie dh besar..smart dah..
budak nakal sowang nie aziq..kesayangan makwe n pakwe n kaki ngepow  jer
nie pon sama seha pandai melawa..spm xpas kwen terus..
nie qayyum vs nuai versi putih..hahaha...ja'at aku...

niela pic2 orang2 yang aku windu sangat2...setiap masa n saat...biler mereka ada selalu gaduh tapi dah jauh n kahwin baru tau..hihihihi...


3 ulasan:

NuRuL -uYuL- berkata...

aku nanges biler baca n3 nie...coz aku windu mereka sumer...

Tie HT berkata...

comel2..anak buah ke..or semuanya adik2 ?

NuRuL -uYuL- berkata...

comel??? huhuhu...thanks...xla..adeq swg je..selebeynyer sepupu..tp rapat sgt dh mcm adk sdri dh....

Catat Ulasan