Memaparkan catatan dengan label my life. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label my life. Papar semua catatan

Khamis, 2 Disember 2010

Simply Black & Red Fiesta II

ok nie plak aku nak continue lagi .. time pasal aen game puzzle .. group kami memang happening giler .. syonok sangat .. walaupon xmenang tapi semangat 2 ada membuatkan kami rasa ... alaaaaa xpe .. hihihihihi .. yang penting epiiiiii .. jom layan k ..

 niela pic kami sumer ngah wat puzzle sungguh2 tue .. tp xmenang pon .. adiah dh abes bg br siap ...wakakakkaa

Simply Black & Red Fiesta I

per 2 'siMpLy bLaCk & rEd fIeSta' ???? hahahha jangan xtau ok ... last week ari jumaat malam company aku keje wat annual dinner .. mende yang ku tunggu2 selama nie .. walaupon aku ngah berboyot sarat nie pon ada ati ok nak melaram sakan ... duli per orang nak kata .. ada aku kesah ..waakakakka .. yang penting duit aku ...bukan duit mereka .. mereka .. dan mereka .. ja'at x aku ..

malam nie penuh ngan kegembiraan n keseronokan yang xterhingga .. memang meletop n kebabommmmmmm ..
xreti nak ayangkan lagi dah .. korang layan jer ek pic2 yang aku attachkan nie ...

me still nak bergaya walaupon ngah sarat .. thanks to mR. hubBY yang byk membantu drku ..hihihihii

wif my frend sally

wif my fren again ct a.k.a mak koceng

pasangan paling luck sgt .. abes sumer adiah die bolot ..xaci tol ..

geng notty2 yang mmg notty2 btl ..

makan .. makan ...time .. nyum ...nyum ...

chicken dance ..

niela MC malam dinner .. mmg vouge u ..

mereka lagiii ..

continue next episode ok ..hihihihi



Isnin, 22 November 2010

Welcome Back To Office

wahhh .. title xhenggat .. huhuhu .. yele cuti dah 5hari n arini baru naek keje .. mana xnyer ..raya sakan ko .. jangan jeles .. aku xp mana2 pon just balik melaka n stay n my mom home .. huhuhuhu .. coz mR. hubBy cuti 1 ari .. :( sedih tol .. xpele yang penting dah berlalu .. wakakakaa .. arini mula keje ngan mood cuti lagi .. melampau tol .. huhuhu .. aku malas la nak ngomel panjang2 .. xder mood coz peyut aku dari pagi tadi xsedap .. asal ntah .. berkuang lentang kot baby dalam peyut aku nie kot .. adehhhhhh ..

Selasa, 5 Oktober 2010

i'm backkkkk

lama nyer aku meninggalkan blog aku nie...start dari preggy sampai skunk..kandunganku dah nak masuk 7bulan dah baru ada mood untuk start semula....bak kata orang...pembawakan bby dalam peyut aku nie kot...hihihihi....banyak gak menu2 n resepi yang aku cuba cuma belom berkesempatan untuk masukkan dalam blog aku nie...insyaallah...nanti aku akan update semasa ke semasa.....ok!!!!!!

Jumaat, 7 Mei 2010

bEsday giRL



besday saper?????saper???hahaha...5 mei 2010 adalah besday aku yang ke 25thn...dah tua ker????oh tidak still muda lagi ok...hiihihihi...alhamdulillah...besday aku tahun ni amat bermakna sangat-sangat...bersyukur sangat atas rezeki yang ALLAh beri pada aku skunk..mudah2an aku dapat menghadapi dugaan-dugaan yang akan mendatang sepanjang aku 9bulan 10 hari...


Rabu, 28 April 2010

mAgGi goREng mR.hubby

nie version mR.hubby ok...coz aku ske sangat kalu dier masak maggi goreng or maggi berkuah..memang sedap...pada tekak akula...so korang jangla jeles ok kalu mR.hubby ku pandai masak..hihihihi..mR.hubby siap pesan jangan luper masukkan dalam blog ok..hahahaha...xcited x???jom nengok pic2 yang aku snap sepanjang dier memasak ok...

penuh ngn skill woo

separuh ciap

dah masuk maggi nyum...nyum..



cepatla...saya dah lapar nie




taraaaa....dah siap...nyum..nyum...jom makan....

Isnin, 26 April 2010

Barang Penting Tertinggal

2 hari aku tidak menjengah blog aku sendiri...hihihihihi...arini baru berkesempatan...alhamdulillah...dengan niat untuk aku update N3 yang terbaru...TETAPi apakan daya..T_T..pic2 untuk N3 aku tertinggal...waaaa...aku dah transfer ke dalam hanset..bleh plak aku terlupa...hampeh toll...mende penting 2 pon bleh tertinggal...naseb mR.hubby bawak p opis dier...tapi datang masalah lagi 1 nak p amik 2 yang malas...

kalu korang nak tau, aku nie jenis biler dah sampai opis nak kuar or p mana2 memang bukan jenis aku..wakakakaka..jenis sampai opis xdernyer nak kuar2....dok wat keje jer...gahjinkan aku nie???? @_@ hope mR.hubby blehla anto hanset aku yang comel 2 time rehat....T_T

Khamis, 22 April 2010

PenATnYEr


arini aku masih lagi xlarat...penat...ngantuk..sumer der....xtaula naper minggu nie semacam jer badan aku....tidak ku pasti....hahahhaa.....aku skunk ni cam 1 pakej sakit jer aku dapat...seseme, batuk, sakit tekak, pening, xbermaya...sumer der....ape patut aku lakukan???? please hELp mE!!!!!!....


jangan korang tanya kalu resepi2 baru yang aku try plak...nak masuk dapur langsung leh...jadi malas nak mampos skunk nie....asyik tau nak makan maggie goreng jer...2 jer yang aku tau...tapi bukan tengahari ok...malam jer..skunk mau makan orang masak jer....ada sapa2 mau masak bagi aku makan x????????kalu ada masak yang sepesel 2 sikit ek....baru besh...wakakakkaka

Selasa, 20 April 2010

meeting

disebabkan jap agi aku kena p meeting kat MBJB tentang recycle...so n3 resepi2 yang tergendala terpaksa aku postponed lagi...adeh..xpele...dei alam sekitar n dunia yang kita duduki skunk nie aku sanggup pergi....perghhh bersemangat tol aku nie kan.....tol x??????