Khamis, 22 April 2010

PenATnYEr


arini aku masih lagi xlarat...penat...ngantuk..sumer der....xtaula naper minggu nie semacam jer badan aku....tidak ku pasti....hahahhaa.....aku skunk ni cam 1 pakej sakit jer aku dapat...seseme, batuk, sakit tekak, pening, xbermaya...sumer der....ape patut aku lakukan???? please hELp mE!!!!!!....


jangan korang tanya kalu resepi2 baru yang aku try plak...nak masuk dapur langsung leh...jadi malas nak mampos skunk nie....asyik tau nak makan maggie goreng jer...2 jer yang aku tau...tapi bukan tengahari ok...malam jer..skunk mau makan orang masak jer....ada sapa2 mau masak bagi aku makan x????????kalu ada masak yang sepesel 2 sikit ek....baru besh...wakakakkaka

2 ulasan:

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

salam....wow, cute juga nurul ain nie...
org p,gudang eik, paste tu rm 4..belum caj dengan pos laju..hope dapat jumpa tak payah caj pos...

tq follow blog kak...

NuRuL aInI bInTi RosLe berkata...

hihihihi..murah jer...a'aha kan kak..bleh akak singgah umh ktkan...dok mkn2..sm2....

Catat Ulasan