![]() |
| nie dier .. sama kan cam lada bengala ??????? tapi versi kecik kemetot ... |
Memaparkan catatan dengan label apa2. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label apa2. Papar semua catatan
Selasa, 31 Mei 2011
Cam Lada Bengala Tapi ......
Selalu p amik bbysarah mesti aku dok lihat pokok cili babysitter sarah ... dulu time ijau aku xpandan pon ... time dah merah adeh menarik sungguh ... ngan cili berjuntai2 ko ... mau xgeram ... hehehehehe ... rupa dier cam lada bengala yan beso 2 ... tapi nie kecik kemetot .. ehehehe ... so ari2 aku pon meminta izin dari babysitter sarah untuk merembat 2 3 biji ... mau rasa .. ehehehehe ... balik aku pon watla nasi goreng cili padi guna lada 2 + cili padi biase ... mak ai ko ... time menumbuk lada bengala versi kecik nie pedih giler idug aku nie ha ... cam pedas jer ... xjadi aku bubuh banyak lada bengala kecik nie .. time menumis adeh .... memang kuat giler bau ko ... dah siap nasi goreng amik ko .. pedas giler tahap gaban mau makan sambil menangis aku tau x!!!!! wakakakaka ... korang nengokla picnyer k ...comel2 belaka ... hihihihihi
Rabu, 18 Mei 2011
New Blog ...
hahahhahaa..jangan pelik k ..pasni nama blog aku dr -mylife2luv- tuko ker -uyul cake house- ... aku bukan sengaja nak tukar k .. tapi sebab skunk nie aku dah wat part time membaking kek so blog aku pon tuko gakla .. ingat nak buka blog baru tapi kompem aku tak terlayan ngan 2 2 blog .. yang satu ni pon terkapai2 .. nak handle 2 .. so dengan itu aku telah mengambil keputusan muktamad untuk menukar blog aku nie kepada blog aku n kek .. hehehehehheehehe ..
Langgan:
Catatan (Atom)

