Memaparkan catatan dengan label PerkaHwiNan. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label PerkaHwiNan. Papar semua catatan

Jumaat, 1 April 2011

Wedding Ct & Eddy

Pada hari Sabtu 26 Mac 2011 berlangsung majlis perkahwinan ct & eddy di Taman Scientex Pasir Gudang .. Alhamdulillah majlis berjalan dengan sempurna .. selamat sudah .. huhuhuhu .. Tahniah dari kami -geng notty2- k .. semoga bahagia ke akhir hayat .. insyaallah ..

eddy & ct  

kami sumer yang belom sedia lagi
ok dah ..klik ..klik ..klik ...
belom makan lagi .. ramai sangat beratur
my family -me- -mR.huBby- & -baby sarah-

Rabu, 10 November 2010

Kawen .. kawen .. kawen

sapa kawen ?? hahaha .. nie plak n3 yang penah aku janji ngan korang sumer ari isnin ari2 .. nak upload pic majlis perkawinan kawan mR.hubBy -Ideham & Nazihah- sowyla kalu pic xberapa cantik coz ramai sangat orang n panas time 2 .. nie pon mR.hubBy yang snap .. akujust dok tepi jer .. hihihihi ..ngelat coz panas .. mata aku dah kecik jer time 2 ..

 mR.hubBy n mE
me otw nakpi segamat ..
 pengantin lelaki dah mai dah
sama padan 2
ada silat 2