Selasa, 31 Mei 2011

Cam Lada Bengala Tapi ......

Selalu p amik bbysarah mesti aku dok lihat pokok cili babysitter sarah ... dulu time ijau aku xpandan pon ... time dah merah adeh menarik sungguh ... ngan cili berjuntai2 ko ... mau xgeram ... hehehehehe ... rupa dier cam lada bengala yan beso 2 ... tapi nie kecik kemetot .. ehehehe ... so ari2 aku pon meminta izin dari babysitter sarah untuk merembat 2 3 biji ... mau rasa .. ehehehehe ... balik aku pon watla nasi goreng cili padi guna lada 2 + cili padi biase ... mak ai ko ... time menumbuk lada bengala versi kecik nie pedih giler idug aku nie ha ... cam pedas jer ... xjadi aku bubuh banyak lada bengala kecik nie .. time menumis adeh .... memang kuat giler bau ko ... dah siap nasi goreng amik ko .. pedas giler tahap gaban mau makan sambil menangis aku tau x!!!!! wakakakaka ...  korang nengokla picnyer k ...comel2 belaka ... hihihihihi

nie dier .. sama kan cam lada bengala ??????? tapi versi kecik kemetot ...

0 ulasan:

Catat Ulasan