Khamis, 2 Disember 2010

Simply Black & Red Fiesta I

per 2 'siMpLy bLaCk & rEd fIeSta' ???? hahahha jangan xtau ok ... last week ari jumaat malam company aku keje wat annual dinner .. mende yang ku tunggu2 selama nie .. walaupon aku ngah berboyot sarat nie pon ada ati ok nak melaram sakan ... duli per orang nak kata .. ada aku kesah ..waakakakka .. yang penting duit aku ...bukan duit mereka .. mereka .. dan mereka .. ja'at x aku ..

malam nie penuh ngan kegembiraan n keseronokan yang xterhingga .. memang meletop n kebabommmmmmm ..
xreti nak ayangkan lagi dah .. korang layan jer ek pic2 yang aku attachkan nie ...

me still nak bergaya walaupon ngah sarat .. thanks to mR. hubBY yang byk membantu drku ..hihihihii

wif my frend sally

wif my fren again ct a.k.a mak koceng

pasangan paling luck sgt .. abes sumer adiah die bolot ..xaci tol ..

geng notty2 yang mmg notty2 btl ..

makan .. makan ...time .. nyum ...nyum ...

chicken dance ..

niela MC malam dinner .. mmg vouge u ..

mereka lagiii ..

continue next episode ok ..hihihihi



0 ulasan:

Catat Ulasan