Selasa, 21 Disember 2010

37 weeks 3 day

salam .. sowyla dah lama x meng update blog nie .. baru tinggal beberapa minggu naek berabuk la plak .. lani aku dh 37w 3d .. tapi belum ada tanda2 untuk aku deliver .. hahhahahaa .. cumer baru 2 ari aku kene sakit pinggang .. arini sakit lebey dari semalam .. n arini aku akan p wat check up .. hopefully berat x naek ( hahahahaha cozaku dah banyak makan skunk nie .. wisau beb ) n baby ok .. n pe lagi aku nak share ek ?? resepi ??? memang banyak aku peram dulu ley x .. coz xder mood nak masukkan dalam blog lagi .. coz aku menunggu saat untuk melahirkan baby yang pertama dalam family aku .. hope sumernyer berjalan dengan lancar dan dipermudahkan oleh ALLAH S.W.T ... amin2 .. apa2 aku akan update untuk korang tau k ... muahhhhhh .. cayunk kamu sumer ... bubyerrrrr ..

0 ulasan:

Catat Ulasan