Khamis, 2 Disember 2010

Check Up 34 weeks


Monink sumer .. semalam aku p wat check up macam biase .. kali ni check up doc dah bagitau kene check kepekatan darah, kencing manis, jantung baby n scan kedudukan baby .. biler masuk bab scan 2 aku n mR.hubBy ingat dapatla nengok jantina baby dalam peyut ku nie .. tetapi harapan kami musnah belaka .. wakakakakakaka .. coz baby still tak nak bagi kami nengok .. memang betul2 surprise untuk kami berdua .. hahahhahaha ..

pada aku tak kisahla yang penting baby dalam peyut ku ni sihat, sempurna n aktif n senang aku nak melahirkan nanti .. memang seronok sangat biler time scan dier gerak2 .. n doc cakap kepala baby skunk nie dah kebawah .. xsongsang .. alhamdulillah .. mudah2an dapatla aku bersalin dengan mudah nanti ..

n paling besh sekali time check kepekatan darah .. hehehehehe mana xnyer slalu aku p check kat kerajaan dengan berbekalkan ubat2 nya mesti darah aku naek paling tinggi pon 12 .. tapi pas wat check up kat klinik swasta ni n dier bagi ubat vitamin kepekatan darah jadi 14.5 .. fuhhhh alhamdulillah .. penuh ngan oksigen untuk baby aku ...syukur sangat ..

0 ulasan:

Catat Ulasan