Selasa, 2 November 2010

Kalah...waaaaa

ok nie plak n3 aku yang ke-4 untuk arini....hiihihi rajin xrajin gak aku nie...jangan jeles ok....ni aku nak citer sikit...kan ari sabtu ari2 ada PIALA MALAYSIA antara N9 n KLATE...aku n mR.hubBy pon telah bertaruh....antara kami berdua jer aku sokong N9 (wajib) n mR.hubBy KLATE...sapa kalah kene banjer makan pizza hut...no limit...hahaha...

so biler perlawanan bola sepak mula dan N9 dapat menjaringkan gol epi giler aku..hhahahah...tapi apakan daya separuh masa kedua Klate plak telah berjaya menjaringkan 2 biji bola..waaaa semakin tensen kepala ku....macam aku jew yang kene payung makan pizzza....adehhhh......dan biler perlawanan berakhir keputusan x berpiak kepada aku....N9 1 Klate 2...hahahhahaa kopak den....dan niela hasilnyer mR.hubBy dapat...

aku yang telah kopak kene banje mR.hubBy
makanan kami

dan korang layanla gelagat2 kami di pizza hut ok....bio korang muntah nengok pic aku n mR.hubBY jew....



4 ulasan:

miss_ummi berkata...

muke gurl nmpk sembab skit skrang ek..

NuRuL aInI bInTi RosLe berkata...

2la psl...mmg sembab pon...hahahaaha...lg dh nk dekat lg sembab..kaki2 skli..1 pakej

miss_ummi berkata...

kaki tu mmg standard la...hee~

NuRuL aInI bInTi RosLe berkata...

hahhaha..tau xper...sumer2 sembab n serba kembang....dh gumuks sgt2..waaaaa..

Catat Ulasan