Rabu, 10 November 2010

Bihun Goreng Udang

sowyla nie menu jumaat minggu lepas .. baru arini aku nak update kat dalam blog .. hahaha .. bukan per kan cuti n aku lupa nak transfer pic kat dalam lappy nie .. jadi lambat cikitla ..watever ..yang penting aku wat gak n3 untuk tatapan korang sumer k .. 

malas nak masak yang berat2 n kami dah balik lewat time 2 .. so just wat bihun goreng udang jer .. resepi dier cam biase jer cumer aku tambah udang harimau .. (stock masak sambal udang ngan petai ari2) . . pas2 makan plak kat kepok keping .. fuhh memang sedap ..korang jangan jeles k udang nyer besorrrrrr

korang layan pic jer k ..resepi sumer orang tau kot .. kalu xtau baru aku bagi resepinyer k ... hihihihi ..

aku xtau mana p sayur kaler2 ijau .. dah bubuh tapi xkelihatan .. pelik2

0 ulasan:

Catat Ulasan