Rabu, 24 November 2010

Anak Q Haidar

huhuhuhu .. baru skunk nie aku dapat update blog aku nie .. bz wei .. yele dah nak penhujung2 nie banyak sikit keje yang kene aku sattlekan before aku bercuti panjang .. nak xnak akukene gak wat .. xkan nanti aku ngah berpantang nak datang keje jawab soalan xternal audit .. adehhhh ..

k berbalik ngan titile kat n3 aku nie, aku der dapat satu email dari member aku .. gumbira rasa ati dapat nengok anak Q haidar .. comel sangat ..geram nengok rasa cam nak cubit n gigit jer .. aku nie memang pantang nengok baby .. memang geram .. agaknyer nanti anak aku pon selalu melalak aku keje kan .. hahahahaa .. pas2 aku kene rembat plak ngan mR.hubBy ..huhuhuhu .. jom korang layan pic aku serta kan nie k ..






1 ulasan:

NuRuL -uYuL- berkata...

ishhh..tadi aku setting pic chantek jer..pas dh publish laen plak...adeh..
wat ever..yang penting anak q comellllll

Catat Ulasan