Rabu, 20 Oktober 2010

mEnU wAjib

ok td aku dah ct pasal menu masak2 n wat kuih muih...skunk ni plak nak citer menu wajib aku sepanjang aku preggy nie...bak kata org "nak anak kulit putih gebu n cantik n mulus" hahahaha...jangan jeles ok..tp kalu ALLAH 2 dah takdirkan xmakan pon xper..pada hakikatnyer...menu2 wajib yang aku amik ni sebenarnya kaya ngan protein untuk ibu2 yang preggy...doc n nurse yang cakap OK!!!! bukan aku ske2 cakap..xcaya p ty doc sendiri ek...hihihi...lagipon kakak ku cayunk pon bagitau mende yang sama gak k...K.Ina nie orangnyer...;p

alaaaaa..sesapa yang penah preggy before aku pon tau gak....cumer aku nak share ngan korang je...menambah pengetahuan lagi...dan memenuhi blog akunie ngan pelbagai citer.....hihihi...menunya ialah :

taraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

- air kacang soya -WAJIB ari2-
- tempe
- tauhu

- ikan bilis

pic amik dr uncle google yang baek ati..mekaceh yer.....beshkan menu aku ari2 mesti korang tertanya2....xjemu ker ari2 dok mengadap menu 2?????jawapannyer x coz aku memang ske sangat2 before preggy pon memang aku ske melantak menu camnie....wakaakakaka.....so xjadi masalah kalu aku preggy kena mengadap menu2 camni.....

so pada sesapa yang nak preggy n ngah preggy korang amalkanla menu cam aku nie..ok tau....baek untuk korang n bby dalam pyt tau...dahla penatla membebel panjang2...n penat dok menaip..hihihihihi...sampai di sini jele warkah ku untuk kalian sumer yang datang menjegah blog nie k...

0 ulasan:

Catat Ulasan