Selasa, 19 Oktober 2010

Mee Sizzling & LamB gRiLL aT tescO sRi aLam

nie kes aku nak sangat makan mee sizzling...biasala ibu mengandung nie macam2 ragam n makanan yang tekak dier nak makan...hehehehe..itula aku yang dah semakin gumukssss.....hahahah...so pe lagi 2gu mR.hubBy balik keje dengan muka yang sedey merayu ajak p makan mee sizzling...Nasibla mR.hubBy aku nie penyanyang orangnyer (adeh nie mesti kembang kalu dier nengok aku ngah puji) n dier tau wife kesayangan dier nie ngah preggy so kami pon pla tESCO sRi ALam untuk melantak makan malam..hihihihi....

Akhirnya...pe yang ku idamkan dapat gak..hahahahhahaha (ketawa jahat) ...sampai jer kat tesco aku terus memesan menu ku idamkan...tp laen plak mR.hubBy aku...mula2 nak mkn mee sizzling gak..nmpk jer ada menu "Lamb GriLL" leh plak tukar pikiran...kalu dh antooo kambing cam2la gamaknyer....pas2 air plak cam bia aku mesti order "Blue Coral Ais Blended with Pearl"....jom layan pic kami ngah melantak makanan...hihihihihi.....jangan jeles...


mR. hubBy menikmati dengan penuh feel..hihihi

sempat pose 2..

0 ulasan:

Catat Ulasan