Jumaat, 29 Oktober 2010

Kena Masak

Korang sumer taukan aku skunk nie nak masak pon jadi malas....bukan per biler masak yang berat2 contoh nasi n lauk pauk aku mesti penat n letih giler..pas2 mula sakit pinggang n peyut...dan malam plak mR.hubBy plak jadi mangsa....xleh tido coz aku dah merenget n nangis cam dak kecik menahan kesakitan.....hihihihi...nasibla mR.hubBy sentiasa sabar ngan wife dier yang banyak kerenah nie....sabar ek mR.hubBy...tinggal bapa bulan jer..(wakakakakkaa ketawa ja'at)

So bile mR.hubBy lapar kenela masak sendiri ok...hahahha...ngan keadaan lauk aku xbeli yang ada pon 2 3 kerat jer...dan maggie..akhirnya...mR.hubBy masak maggie..cian plak aku nengok suami aku makan 2 jer....sedih wooooo....aku sayang dier tau...hihihihi...tapi sekali sekala...bukan selalu pon kan...kan..kannnn...

Aku dengar ketung ketang kat dapur..pele yang mR.hubBy cuba masak...aku memang xmasuk dapur langsung...malas n xlarat nak skodeng...hihihi..rupanyer mR.hubBy masak maggie goreng....cam sedap jer... nyum..nyum...(memang sedap pon kalu mR.hubBy yang masak)...leh mintak cikit nie...(nak manje2 ;p).....tapi aku xleh masuk gak...coz xder selera...dengan bangganya mR.hubBy berkata : DAPATLA SAYA MAKAN NGAN BANYAK TANPA DI POW OLEH AWAK!!!!....kuang asam tolll...dah ada niat rupanyer.... :-(

nengok 2 meriah tolll maggie mR.hubBy wat....

0 ulasan:

Catat Komen