Rabu, 27 Januari 2010

Back Yard Sale a.k.a Gerai nOtty2

huhuhuhu...arini dah banyak sangaaaaaaaaaaaaaaaat entry yg aku wat...tapi aku tetap gak nak masukkan entry nie arini gak...huhuhuu.....kat company aku nie aku n the gang adala tubuhkan 1 group...namanyer GENG NOTTY2....hahahhacoz sumer nyer memang notty pon..

pada ari jumaat nie company aku der wat BACK YARD SALE anjuran Sports Club...so adalah buka booth untuk disewa...dengan itu geng aku ingin buka booth (yang berkongsi dengan JEBAT a.k.a zaidi -JUAL JUS)....memula cadang just nk wat game jer....tapi time rehat tadi blehla plak terkeluar idea untuk jual buah-buahan (tropical fruits).....hasil perbincangan n + - /x...masing2 setuju n diberi tugas masing2...hahahaha...niela group aku ske wat mende last minit n tapi memang melatop beb.....

hope per yang kami jual nanti mendapat sambutan yang mengalakkan...INSYAALLAH...so banner pon kami dah wat...memang sempoi giler tapi pada kami menarik (lantak ar orang nak ckp per janji kitaoran puas ati) huahuahuahua (ketawa jahat + besar)....

setelah berbincang dengan leader (abg ajid a.k.a kening putih) so terhasilla banner gerai kami nanti....

0 ulasan:

Catat Ulasan