Isnin, 18 Januari 2010

CinTa BalqIs


Salam....
Korang ada nengok x citer nie...setiap isnin - khamis jam 6.30ptg - 7.30ptg......aku blm miss 1 ari lgpon (excited tol aku nie)...so ari last episod citer nie...xsabar rasanyer nak tunggu kul 6.30 ptg nak nengok kesudahan dier camner...citer nie memang sedih n makan dalam gakla bleh aku kategorikan...hahhahahahaa......yele balqis banyak tanggung derita angkara baharom n habsah 2....kekadang aku geram gak ngan si cha 2 (habsah)....yele ayat2 yang kuar dari mulut dier 2 wat aku menci tul....cam rasa nk tumbok jer (emo plak aku nie)....yang si baharom 2 plak tau dgr cakap bini yang ngok 2 jer xreti nak usul periksa dulu...hampeh tol....sanggup tukar nama anak dari Ezani ke Emran...yang jadi magsa keadaan Balqis 2 terpaksa besarkan anak (Irfan) sowang2...
skunk sumer dah tau keadaan sebenar...huhuhuhu tapi aku cian plak kat Hasan...yele dari kecik lagi dier ske ngan si Balqis 2 tapi....agaknyer dah memang takdir kot (hahahahhaha walaupon just drama yang direka sahaja)....kalu aku citer panjang nanti...cian plak korang nk bacakan....hihihihihi....
so per yang aku nengok sampai episod 2nd last 2 citer nie banyak mesej yang disampaikan...contoh keperitan isteri yang dibenci oleh mak n bapak mertua...membesarkan anak...banyak lagila....so conclusionnyer aku memang bagi 5 star 2....kekadang aku bowink siap bleh ulang n nengok semula kat TV3 online...hahahhahahahaa.....so sesaper yang mengikuti citer nie jangan uper nengok episod last arini k.....chowwwwwwwww

0 ulasan:

Catat Ulasan