Jumaat, 15 Januari 2010

Macam.............................ngeeeeeeeeeeeeeeeee



huhuhuhuhu... kalu nengok dari pic aku mesti aku nie ngah marahkannnn...kan...kannn.....

aku xtau camne nk citer tapi aku memang bengang n marah tahap gaban lani...mane xnyer selama nie rupanyer aku kena tipu n ditipu oleh kawan baik tapi xbaik sangatla....semalam aku dapat chat ngan ex-employee tempat aku keje...bual punya bual rupanya seorang hamba allah nie rupanyer telah tipu aku idup2....memang s**l betol....aku memang x leh terima per yang dier wat kat aku nie...jadi menci mau nengok muka dier skunk nie tau...nampak jer muka memang baek...cakap lemah lembut..tapi pada hakikat nyerrrr...mak ai...memang terkilan betul....

tapi xper...aekurang2nyer ALLAH dah tunjuk dulu pada aku sebelum lagi teruk berlaku....Alhamdulillah...so pani aku akan berjaga2 n kaji dulu sebelum nak caya per yang dier cakap....END

0 ulasan:

Catat Ulasan