Rabu, 13 Januari 2010

sAkiT pEyUt

Semalam aku dari pagi lagi aku sakit peyut (sengugut)...Ya allah sakitnyer hanya DIA jer yang tahu...balik keje husband aku ajak p shopping tapi aku xlarat coz sakit peyut sangat2...balik aku terus masuk bilik baring...memang aku xtahan sakit peyut sampai menangis....

tapi kecian kat hubby aku semalam..yele dahla aku sakit peyut sampai menangis...xpenah2 aku jadi camni...(hubby aku cakaplaa)...aku memang xlarat betul..aku baring jer n tertido...bangun2 dah kul 7 lebih (alamak terlepas sikit citer CINTA BALQIS aku)....n aku tuwun bawah nengok hubby aku tengah masak...waaaaaa...terharu sangat nengok hubby aku masak...kesian dier masak swg2....

pas siap masak kitaorang makan...bleh tahan hubby aku masak...nasi goreng,ikan bakar n sup sayur...SEDDAPP sangat....Thanks b...coz layan kerenah sayang semalam...memang sayang terharu sangat....saya tahu b sayang sangat2 kat sayang n sanggup jaga sayang....

0 ulasan:

Catat Ulasan