Jumaat, 8 Januari 2010

Last weeKEnd

huhuhu..............
before nie aku ada janji nak upload pic n kongsi pengalaman last weekend aku wit my hubby, my mom n my sis....disebabkan aku terlalu bz minggu nie so baru skunk nie aku berkesempatan mencoret kenangan manis aku dalam blog nie...

Dipendekkan citer husband aku nie nk p jalan2 kat melaka...ala tempat2 yang besh...aku nie plak bukan tau jalan pon...bak kata adik aku (ko nie kak memang lupa ko 2 anak owang MELAKA)...ehehehe...dan kebetulan adik aku balik so dierla jadi penunjuk arah coz dier sememangnyer kaki jalan xingat dunia...so pejalanan kami bermula pergi "taman buaya" ....bleh tahan gak skunk siap ada monumen bangunan2 yang besh2 kat Malaysia nie....pas2 ktorang p bazar kat ngan menara taming sari..lebih kurang cam kat up townla....

pas2 ktorang p naek "eye on malaysia" plak....mak ai ramai giler....nak beli tiket pon beratur panjang hampir 1/2 jam gak la....bergilir2 beratur...kuikui...then last location p "jonker walk"..panjang giler n majoriti nyer cina jer....fuhhhh...tapi barang2 dier bleh tahan gak cantik2 n something yang pelik...besh 2......memang aktiviti yang besh n memenatkan tapi berbaloi sangat2....pas dah abes berjalan mulala masing2nyer peyut main lagu dondang sayang...huhuhuhuhu....pe lagi cari kedai makan isi peyut dulula....hihihihihihi...kita orang sumer sampai umah kul 12 tengah malam tepat..pandai x aku n hubby aku set...hihihihihihi....penatla tulis panjang2...so korang nengok jele pic yang aku attachkan nie... ;p

p/s : sowyla pic kt Jonker Walk xpat amikla...coz terlalu sesak..n xsempat nk posing2...hihihihi
ontheway nak p jejalan (time nie masih cantik n ensem)
pic me, my mom n my sis at taman buaya ayer keroh melaka

nie plak pic aku n with my hubby tersayang kat taman buaya


before naek "eye on malaysia" sempat posing dululaaaaaaaa


aku yang xder keje amik pic sendiri..kui...kui...kui...








0 ulasan:

Catat Ulasan