Isnin, 11 Januari 2010

Ikan kesayangan ku

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
sedihnyer...ikan kesayangan aku mati semalam...2pon hubby aku yang perasan..pas balik beli barang dapur...aku cam biasela sibuk kat dapur...tup...tup...hubby aku cakap ikan kelah yang besar dah mati..terkejut beruk aku...mn xnyer kali nie mati betul2...sebelum nie tersepit pon xmati jugak...dahla ikan aku nie paling pandai.....kali nie hubby aku cakap tersepit gak...n baru jer mati..kalu kitaorang balik awal sikit tadi mesti dapat selamatkan dierkan....

n pas2 hubby aku cakap nak x masak...hahahahhaa....xsampai ati aku nk makan ikan sendiri bela..lagi2 setiap kali balik keje dierla tempat aku nangis, sedih n bermain....lagipon dier yang banyak wat aku rasa tenang when ada masalah....so aku suwuh hubby aku tanam jangan bia kucing makan lagi bertambah sedih plak aku...

n aku suwuh hubby aku ganti ngan ikan kelah yang baru (walaupon dalam aquarium aku ada lagi 2) tetapi aku tetap gak nak..wat ubat yang dh mati.....so balik keje nie kitaorang akan singgah kedai jual ikan untuk beli yang baru...sama cam yang dah mati.....


0 ulasan:

Catat Ulasan