Rabu, 20 Januari 2010

Huhuhuhu...


Disebabkan arini bos aku half day petang...so blehla aku update blog aku nie....semalam aku memang kemalasan untuk memasak...coz ujan lebat serta petir..mood masak ilang terus...yang aku tau aku kesejukkan...hihihihihi...husband aku balik tanya aku masak per..dengan muka slumber aku menjawab xmasakla...sejukkkkkkkkkkkkk b,...ehehehe..nasibla husband aku nie sporting n understanding...kena ngn orang laen xtau aku nk cakap camner....

oleh itu chef razif memberitahu beliau akan masak untuk makan malam....so pas kitaorang semayang maghrib sesamer...husband aku pon memulakan tugasnyer sebagai "tukang masak"....hihhii....walaupon simple tapi besh tau...(biasela bukan senang nak suwuh laki sendiri masak)... jom layan pic yang aku attachkan....






pas2 pekena plak kopi o' panas.....fuhh besh giler.....



0 ulasan:

Catat Ulasan