Jumaat, 8 Januari 2010

sIcK


ermmm....
2 3 menjak nie aku asyik xchat jer...naper ntah...semalam aku pening n sampai nk pitam....arini plak aku beli makanan kat cafe tempat aku keje...makan pon xlalu naper ntah...pas2 xsampai 5 minit aku muntah balik sumer yang aku makan....waaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

aku xtau naper 2 3 menjak nie biler owang laen masak aku xleh masuk kecuali yang aku masak jer...2 pon mesti nak makan ikan ...xkisahla ikan per pon...n my favourite tempe goreng...dak2 opis aku cakap aku pregnant kot....masalahnyer aku sendiri pon xpasti...kalu betul per yang dak2 opis aku cakap...alhamdulillah...2 yang aku slalu mohon n berdoa kepada-NYA...kalu x...........sebaliknya la...huhuhuhuhu....xpela....yang penting sakit pening aku husband aku ada disebelah aku n bleh jaga aku...(bertuah sangat aku rasa)

0 ulasan:

Catat Ulasan