Rabu, 27 Januari 2010

DengKi nak MamPos



kalu korang nengok pic kat atas dengan perkataan jealous terpangpang besar...dah tentu mood aku nie ngah xbesh...opssss tapi bukan aku yang jeles ek...orang yang jeles ngan aku....
Arini memang aku xpuas ati tul ngan dak opis akula....bleh dikira cam golongan mak2 n makcik2 la cam2....jenis xleh nengok orang lebih sikit dari dier....ngeeeeeeee.....bongok tol...cam hampeh...ske aku ar nak pakai kasut per ker nak beli katner ker ske aku ah...bukan aku beli pakai duit ko pon...aku nak beli yang mahal ker per ker duit aku n hubby aku...ko nak sibuk pe hal!!!!!!!!.....aku tau ar ko xmampu nk beli kasut mahal cam akukan...sebab 2 ko dengki ngan aku...hahahhaa...lagi 1 ko kan dah berumur mana nak larat pakai kasut tinggi2 cam aku n tumit halus....kalu ko pakai nanti patah la plak...xker malu biler jadi cam2...hahahhahha....(tahap maksimum punyer marah nie)....

aku memang bengang n sakit hati nie..pas dah luah per yang terbuku dalam ati nie lega rasa...walaupon aku luah kat dalam blog aku sendiri.....janji aku puas....
nie lagi sekor nie....ko nak p klinik p sendirila....per ko ingat aku nie driver ko ker...kalu ko pregnant pon p keje bleh la plak bawak kete...nak p klinik xbleh la plak...x ke cam @%>$!.... ko nie jenis per ek...adeh...aku pon xreti nak cakapla ngan perangai ko nie...melampau2 sangat...duluko wat kat orang laen...skunk nie ko nak wat kat aku plak...SORRY K...aku xlayan ngan orang peel cam ko nie....lantak ar....

0 ulasan:

Catat Ulasan