Rabu, 6 Januari 2010

Besday mY hUbBy

huhuhuhuhuhuhuhuhu....
Salam sumer....semalam besday my lovely hubby....yang ke tuuut............hahahhahaa...26 tahunla....semakin tua sudah suami aku nie...sempena besday suami aku dengan itu aku telah membelikan PS2 untuk die....bleh gak aku tumpang sekaki ngan hubby aku bl main PS2..hihihihihihi....yele skunk nie pon belum ada baby lagi (insyaallah semoga ALLAH memberi aku dan keluarga aku cahaya mata dalam masa terdekat ni..amin..amin...)....

Oleh itu sempena besday suami aku yang tercinta nie aku nak wish harap perhubungan kiter sebagai suami isteri akan membawa kebahagian, murah rezeki dan dikurniakan cahaya mata yang ramai hasil daripada ikatan yang kita bina nie...Insyaallah...Mudah2an setiap kali doakan aku pohon akan dirahmati dan dimakbulkan oleh ALLAH Taala...Amin..amin....

sayang sayang sangat2 kat b...muahhhh...muahhhhh

niela hadiah yang aku bagi pda suami tercinta aku....

0 ulasan:

Catat Ulasan