Selasa, 2 Februari 2010

rEnDaNg aYaM kAcAnG

Salam...sowy lama xupdate blog...balik kg...cutiiiiiiiiiiiii...n kawan baik ayah nyer anak tunang...2 yang balik 2...tapi aku balik sowang jele coz my hubby ada meeting ngan orang Singapore...huhuhu...berbalik kepada tajuk asal aku untun entry nie ok...

korang penah x dengar rendang ayam kacang???? xkan yang korang tau rendang ayam jer..huahuahua...niela favourite aku-ct-nordin...yang tukang masaknyer ayah ct...kita orang nie tukang makan jer...hahahha....tapi memnag besh tau....bukan ayam seketul2 tapi rangka2 ayam...2 yang wat lagi besh n xmuak...hahaha...n peel kita orang nie ske makan kongsi2...walaupon mende 2 sikit tapi makan ramai2 syonok tau....memang syonok sangat....nie jele pic yang aku attach nie k....
niela rupa rendang ayam kacang


aku n best fren aku ct


aku lagi...hihhihi...my favourite

0 ulasan:

Catat Ulasan