Khamis, 11 Februari 2010

engagement mY bEsh Frend

Sabtu lepas kawan baik aku kat opis nie bertunang...kami memang rapat yang teramat sangat...sampai dak2 opis panggil kami kembar...(yeker???tapi muka xsama cuma ke hulur ke hilir sesama n anak dara kat opis <----dula la punya ct sebelum aku kwen n besh fren aku tu nang)...paper pon kitaorang tetap kawan sampai biler...

Di sebalik majlis nie berlangsung ada perkara yang berlaku 2...hhihihhi...yele budget untuk sarung cincin nanti tuwun bawah mean time dieorang bincang2 kat bawah kitaorang dok dalam bilik pas2 nanti ada orang panggil tuwun....tapi laen yang berlaku...mana taknyer yang besh frend aku nie dok sibuk touch up lagi muka dier n kakak dier dok sibuk tidokan anknyer..tup..tup ASSALAMUALAIKUM....amik ko bakal mak mentua dah naik...kelam kabut dibuatnyer...wakakaka...perkara yang xbleh dilupakan sampai arinimasih jadi citer hangat...huhuhu....... n korang layan la pic2 yang sempat aku snap waktu dier tunang

muka besh frend aku yang kuyu

hantaran dari pihak perempuan

hantaran dari pihak lelaki

cincin merisik

tanda ikatan pertunangan (gelang)

ucapan terima kasih n restu dari bakal mertua hikhik

bersama mak perempuan n lelaki

0 ulasan:

Catat Ulasan