Isnin, 28 Disember 2009

LaSt wEeKeNd aCtiVity

Salam sumer....Hari sabtu lepas my hubby request untuk wat makan2 ngan famili kakak n abang dier yang ada kat jay bee only....So aku pon dengan bertungkus lumus mencari idea untuk masak makan malam...Ringkas tapi menarik... Disebabkan aku masak sorang2 tanpa bantuan my hubby (coz keje sabtu lepas) xdapatla aku nak snap all masakan aku coz aku terlupa....hihihihihi....Terpaksa laa aku mencari pic di google....Sumer masakan aku wat adalah favourite my hubBy ku cayunk... Malas nak cakapla nengok sendiri laa masakan yang aku masak...
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

Ikan siakap masak steam (favourite my huBby)

sambal udang dengan petai

Sup tulang

Sayur campur


n the last 1 plak merupakan pencuci mulut....hihihihihi...Biasenyer orang 'terengganu' xmakan nie...Tapi biler aku letak jer bersih...Hahahahaha....aku berjaya membuat family my hubby memakan makanan yang mereka sumer xpenah makan...hihihihihihi....


Tauhu sumbat (my favourite giler2)

Huhuhu....teruja x korang nengok per yang aku masak last weekend???? Mesti terliur nyer korang....Siap 'sis in law' cakap sedap sangat2....bayangkan aku masak sumer licin bersih....Sampai cakap dah bleh buka restoran tue...huhuhuhuhu....Bangganyer aku...Wut ever...Yang penting per yang aku masak habes n x membazir sikit pon..alhamdulillah....




0 ulasan:

Catat Ulasan