Rabu, 30 Disember 2009

pAnaS hAtI

arini aku panas hati tul laaa..pagi2 nie dah wat aku sakit hati...mana x nyer arini aku xmasak paper pagi tadi so aku ingat nak beli makanan jer kat cafe dalam kilang aku nie...biler masuk cafe nengok ada kue tiaw goreng...besh gak wat makan kul 10pagi nanti so aku pon tapaula....

biler time nak bayar terkejut aku akak 2 cakap RM2.50...what!!!!!!!!!!!!!!!!!! xkan laa kue tiaw goreng RM2.50...bia btl????????????lainla kalu aku tambah telur ker per ker...ini kosong beb!!!!!!!!! memang aku sakit hati betul....mamps ar pas nie aku xkan beli lagi makanan kat cafe kilang aku...lantak ah...aku akan boikot n akan hasut 1 kilang sekali...lantak ar.....memang aku sakit hati yang sangat2 nie....dh la xsedap....pas2 charge mahal2....siap ah ko...aku bom cafe aku pasni....ko letak harga mahal saper suwuh....

0 ulasan:

Catat Ulasan