Rabu, 30 Disember 2009

rEsePi tErbAru YanG akU tRy

Salam n monink.....
hehehe...semalam aku try resepi baru lagi...cam biasela aku amik dr blog saper lagi kalu x blog hana...ini pon disebabkan my hubby aku xnak makan nasi...aku pon tryla wat ayam pakcik kenny rogern mashed potato...ingat xjadi coz kalu bab2 makanan western nie aku bukannyer pandi sangat...tapi alhamdulillah berjaya jugak aku wat ayam pakcik kenny roger n mashed potato....terkezut beruk my hubby nengok wife dier nie pandai wat pelbagai lauk...my hubby said cam x caya jer makanan depan dier wife dier yang wat...hihihihihi jangan pandang aku nie sebelah mata OK!!!! (berlagak sekejap)...penatla nak taip panjang2..korang nengok sendirila hasilnyer....jangan jeles k...ari2 aku n my hubby makan sedap....
nengokla ayam pakcik kenny rogers aku nie

betapa mewahnyer makanan aku malam tadi...

So pe lagi rajin2kan diri korang 2 buka blog hana n nengok pelbagai resepi ada kat dalam 2....mesti korang erpegun n nak try wat (cam aku nie).....

0 ulasan:

Catat Ulasan