Isnin, 28 Disember 2009

Candid Photo Contest



Huhuhu...aku nie jenis ske nengok blog orang...hik..hik..Terperasan 1 blog nie wat Candid Photo Contest...huhuhu...Lagipon syarat2 dier pon senang jer...Just letak pic candid n post komen n letak link kat entry contest 2...Cam best jer n terpikir aku nak join....Manala tau menangkan...2 namenyer rezeki...Dengan bersungguh2 aku cari pic candid aku...Dan nie hasilnyer.....hik..hik..

..........................................................




Tadaaa.....Nie laa pic candid aku...Nampak cam model x...wakakakaka...Time nie p jejalan with my hubby...n xtau plak biler my hubby snap this candid picture....Aku pon xingat time nie biler coz macam dah lama tapi xlama sangatla still dalam tahun nie...huhuhu...So hope dapatla menambat hati para juri ek...



0 ulasan:

Catat Ulasan