Jumaat, 29 April 2011

xtau nama la ...korang jamu jele ek ..

adeh aku masak nie ari selesa ari2 .. tapi baru lani aku nak post n3 .. buka aku malas ok .. tapi bz sesangat sekunk nie .. mesti korang pelikkan napala skunk ni aku bz sesangat .. ok meh cni aku citer n share ngan korang ek .. tapi korang jangan plak kutuk n ngata aku ok .. yele aku xla sehebat k.hana, CMG, k.ummi, Maklang azie, k.dayang n seangkatan sumer la ek  ..

citernyer camni ok .. akukan ske mencuba wat kek yang pada tekak aku sedap .. pas2 aku masuk dalam blog buruk aku nie .. masak untuk family aku (nie memang xdinafikan aku memang paling ske sangat ok) .. dan bermulanya episod member aku telah mempromotekan kek2 yang aku wat pada kengkawan dier .. memula takut gak nak wat ..yele bukan pandai pon deco pon adeh buruk OK!!!!! ... tangan aku keras .. tapi atas dorongan n sokongan dari mR.huBby , family n kawan2 baek aku, maka dengan itu bermulala biz kecil2an aku nie .. (blog nie pon akan berubah sikit ari nanti k ..eheheheh)

start dari ari2 sampai ke saat ini alhamdulillah rezeki aku n family .. tempahan xpernah putus lagi .. sentiasa ada jer .. n orang asyik order berulang2 ..aku syukur sangat2 .. walaupon penat bekerja siang ari n balik malam membaking kek n cupcake tapi aku rasa puas sangat .. dah2 panjang menjele plak aku nie...hehehehehehe

berbalik dari tajuk asal nie k .. aku beli kan talapia merah n masak cam cencuan tapi bubuh cili bagi pedas sikit .. korang jamu ngan ikan aku ok .. ehehehe

cacat sikit ikan aku kene cubit ngan mR.huBby .. coz dah lapar ok .. aku plak sibuk nak ikan 2 posing ..

0 ulasan:

Catat Ulasan