Jumaat, 15 April 2011

Hasil kerja tangan keras ku

Lamanyer xmenupdate blog aku .. bukan xsudi tapi bz sangat .. yele kat opis sibuk wat keje .. al maklumla next week ada audit beso .. so kenala make sure all document perfect .. huhuhuhu .. kat umah plak  .. penat makcik .. ngan melayan baby sarah n lani plak dapat tempahan .. so bz menyiapkan tempahan orang plak .. camner ???? cuba bagitau aku camner nak mengupdate ???

nak kata masak ???? lagila skunk nie sumer on diet ..hihihihi .. mana tahan makcik nak kembali selim melimmmmm macam dulu .. baru tantik kan ..kan .. kan .. ehehehehe ... so aku jamu ngan korang pic2 'moist choco cake' jele ek .. per ?? xnak ??? alaaaa lehla .. korang nengok jer dulu .. nanti aku masak sedap2 aku n3 kat cni k ... muahhhhhh

order by : feeza melaka

order by ieja


order by : k.ira

ada lagi malas aku nk upload .. berukband nie lembat tol time nk mengupload .. nanti aku update lgla ....

0 ulasan:

Catat Ulasan