Selasa, 26 April 2011

Anak Abah ... ngeeeee

arini aku mulakan n3 aku ngan citer pasal princess sarah ek .. ehehehhe .. aku bukan no promote anak aku tapi lately nie macam ragam sarah wat .. yang melalak , menjerit sekuat ati , mengamukla n macam2la .. ok nie aku nak citer sikit .. anak aku nie nampak gaya cam rapat ngan mR.huBby jer .. yele ari2 mR.hubBy balik kampung (aku xikot .. balik kejap jer) 2 ari jer .. leh demam 2 .. adeh ... biler bapak dier balik jer terus ok ..mak ai dik .. windu no ngan abah kesayangan dier 2 .. ngan ma xplak .. sarah .. sarah .. 

nie lagi 1 citer di sebabkan aku skunk nie mendapat tempahan wat kek banyak so mR.hubBy mengambil tugas menjaga sarah .. lagila dak kecik nie ske .. coz abah dier memberi tumpuan sepenuhnya pada dia .. hahahaha .. melayan kerenah nak bermaen 2 .. kalu ngan mama nie kureng sikit ...wakakakkakaa ... penyakit "M" kekadang melanda ... jangan marah ok .... so bila dah ajak abah die bermaen jadila camni .. aku malas citer korang nengok jele ek .. 

sila abaikan bahagian belakang 2 ek .. ehehehe
korang nengok 2 .. adeh .. baru nak masuk  bulan tapi cam dah beso jer anak mama nie .. advance tol anak aku nie .. xpele ek sarah .. janji nanti awak dah beso jadi budak yang baek , cerdik , sopan .. jangan plak jadi loyar buruk cam abah die ek !!!!!!!!! nie amaran keras ok .....

0 ulasan:

Catat Ulasan