Selasa, 26 Januari 2010

KalimAh ALLAH

SaLAm....

swyla dah lama rasanyer aku xupdate blog nie...biasela skunk nie kat company aku keje nie ngah wat "INTERNAL AUDIT"...dan aku nie dari department 2 so...memang bs tahap gaan skunk...nie pon curi2 masa update blog aku nie...hihihi....

skunk berbalik pada tajuk aku 2....semasaaku dinner ngan hubby aku kat umah....kitaorang ada beli baby cucumber (yang kecil n comel2 tue....) ngah sedap2 makan hubby aku amikla baby cucumber nak makan (jadi cam ulam la )...teperanjat nengok kat baby cucumber 2 ada KALIMAH ALLAH...mula2 dier konfius jugak...n then dier bagi aku nengok...macam KALIMAH ALLAH...belek punya belek n teliti betul2 memang sah 2 perkataan KALIMAH ALLAH....Ya Allah hebatnyer kuasa - NYA....memang terkedu...n sampai skunk aku masih lagi simpan baby cucumber 2....sampai skunk masih elok jer.....

hebat kan????? ALLAh ada dimana2 pon...betapa hebat kuasa -NYA tanpa kita sedari.....
nampak x KALIMAH ALLAH 2

0 ulasan:

Catat Ulasan